bg

โครงการภาคสนามการท่องเที่ยวอย่างยั่งยืนตามเส้นทางบังคับของหลักสูตรมัคคุเทศก์ทั่วไป เพื่อขอรับใบประกอบอาชีพมัคคุเทศก์ เส้นทางที่ 1

Target Indicator Result
การศึกษาที่เท่าเทียม
SDG 4 QUALITY EDUCATION
4.4 By 2030, substantially increase the number of youth and adults who have relevant skills, including technical and vocational skills, for employment, decent jobs and entrepreneurship 4.4.1 Proportion of youth and adults with information and communications technology (ICT) skills, by type of skill
4.7 By 2030, ensure that all learners acquire the knowledge and skills needed to promote sustainable development, including, among others, through education for sustainable development and sustainable lifestyles, human rights, gender equality, promotion of a culture of peace and non-violence, global citizenship and appreciation of cultural diversity and of culture's contribution to sustainable development 4.7.1 Extent to which (i) global citizenship education and (ii) education for sustainable development, including gender equality and human rights, are mainstreamed at all levels in (a) national education policies; (b) curricula; (c) teacher education; and (d) student assessment
Caveat

นิสิตศึกษาบทบาทหน้าที่ ความรับผิดชอบ จรรยาบรรณ และวิธีการปฏิบัติงานของมัคคุเทศก์ ความรู้เฉพาะอาชีพมัคคุเทศก์ ความรู้ด้านประวัติศาสตร์ และได้รับความรู้ตรงตามวัตถุประสงค์ของลักษณะเนื้อหาวิชาทางด้านการจัดการท่องเที่ยวและเนื้อหาวิชาชีพตามข้อบังคับของหลักสูตรมัคคุเทศก์ สามารถบูรณาการกิจกรรมด้านการทำนุบำรุงศิลปะและวัฒนธรรมกับการเรียนการสอนในชั้นเรียนโดยเชื่อมโยงความรู้และทฤษฎีจากกิจกรรมที่เกิดขึ้นจริง

Impact Level
Impact

Host events at university that are open to the
general public: public lectures, community
educational events.

International College for Sustainability Studies
Ms. Kasidit Montatip
24 Jul 23 13:09