Social Online Marketing For Community Development 2
การพัฒนาผลิตภัณฑ์ชุมชนให้โดดเด่วและสร้างองค์ความรู้ทางด้านการตลาด เพื่อให้ชุมชนสามารถเข้าถึงช่่องทางในการขายที่หลากหลายมากขึ้น และรองรับเทคโนโลยีสมัยใหม่ผ่านรูปแบบการซื้อขายออนไลน์ เพื่อให้ชุมชนสามารถขายผลิตภัณฑ์ของตนได้อย่างยั่งยืนในอนาคต
The Development Of Homeless Early Warning Indicators And Returning Homeless Back To Society Model For The Case Of Thailand
การพัฒนาตัวชี้วัดความเปราะบางในการเข้าสู่ภาวะไร้บ้าน และตัวชี้วัดความพร้อมในการตั้งหลักชีวิตเพื่อกลับคืนสู่สังคมของคนไร้บ้าน
This research project has 2 main objectives which are (1) to develop the homeless early warning indicators, and (2) to develop the returning homeless back to society model for the case of Thailand. Regarding the first objective, we use maximum likelihood estimation under the conditions of asymmetric...
University To Tambon (U2T) Project
Community development activities Target community : 3 district in Nakornnayok province including Onkarag, Chumpol and Bangplakod Activities : 1.Create new community products and job 2.Employment of new graduates 3.Surveillance and prevention against COVID-19